CRI – o nas

Kim jesteśmy

Grupa CRI to grupa kapitałowa obejmująca przedsiębiorstwa o usługowym profilu działalności. Spółki grupy to wyspecjalizowane podmioty działające w obszarze outsourcingu procesowego, w zakresie kontroli jakości, produkcji, logistyki, obsługi posprzedażowej oraz usług agencji zatrudnienia.

Od początku powstania działalności sięgającej 2003 roku koncertowaliśmy swoje działania na usługach dedykowanych produkcji przemysłowej oraz branży motoryzacyjnej, która do dziś jest wiodącą branżą, z którą współpracuje grupa. Obecnie to również współpraca z międzynarodowymi koncernami branży AGD, RTV, elektroniki użytkowej i logistycznej.

Z perspektywy lat oraz zdobytego doświadczenia, a także wysokiej uniwersalności zastosowania naszych usług potrafimy skutecznie i efektywnie transferować rozwiązania niemalże do każdej branży przemysłu.

Priorytetem grupy jest podejmowanie nowych wyzwań pozwalających zachować stabilną dynamikę rozwoju. Szczycimy się tym, iż nie ma dla nas problemu nie do rozwiązania, zawsze z intencją wspomagania naszych klientów w każdym możliwym obszarze. Dzięki takiemu podejściu projektujemy, uruchamiamy i rozwijamy nowe projekty, które niejednokrotnie są innowacyjnymi indywidualnymi rozwiązaniami dla naszych klientów.

Ogólnopolski zasięg świadczenia usług w przeszło 20 lokalizacjach w Polsce przekłada się na wysoką elastyczność operacyjną oraz szybkość reakcji na zapotrzebowanie klientów grupy, co powoduje, że jesteśmy liderem w obszarze outsourcingu procesowego dedykowanego zakładom przemysłowym o produkcji masowej.

Misja i wizja

Misja

Naszą misją jest świadczenie usług najwyższej jakości. Misję realizujemy poprzez budowanie wśród naszych pracowników poczucia odpowiedzialności za jakość swej pracy oraz zaangażowanie w ciągłe doskonalenie funkcjonowania procesów. Filozofia Kaizen stanowi nieodzowny element naszej codziennej pracy i jest podstawowym filarem ciągłego doskonalenia w ramach Lean Manufacturing.

Wizja

Chcemy tworzyć rozpoznawalny i profesjonalny wizerunek marki, która poprzez wysoką skuteczność i niezawodność świadczonych usług będzie miała znaczący wpływ na sukces swoich klientów.

Struktura grupy

cri-struktura-grupy

Lokalizacje działalności

  • Grójec
  • Pruszków
  • Żyrardów
  • Mszczonów
  • Ożarów Mazowiecki
  • Łódź
  • Radomsko
  • Piotrków Trybunalski
  • Wieluń
  • Pabianice
  • Starachowice
  • Włocławek
  • Żywiec
  • Bielsko-Biała
  • Sosnowiec
  • Gliwice
  • Strzelce Opolskie
  • Polkowice
  • Głogów
  • Poznań
  • Września
  • Wrocław
  • Oława
  • Legnica
  • Wałbrzych

Posiadamy zasięg ogólnopolski, działamy w ponad 20 lokalizacjach w Polsce.
Konsekwentnie zwiększamy obszar naszej działalności, co przekłada się bezpośrednio na zwiększenie elastyczności i szybkości reakcji na zapotrzebowanie u naszych klientów.

Jakość i polityka

Od momentu powstania firmy przykładaliśmy szczególną wagę do standaryzacji procesów wewnętrznych w celu ciągłego podnoszenia jakości, skuteczności i niezawodności świadczonych usług. Już po roku prowadzenia działalności w 2004 roku wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością ISO 9001, czego potwierdzeniem spełnienia wymagań systemu było wydanie certyfikatu przez TUV Rheinland. System ISO 9001 skutecznie funkcjonuje w grupie kapitałowej do dnia dzisiejszego, aktualnie pracujemy również zgodnie z wymaganiami normy środowiskowej ISO 14001 oraz normami VDA 6.1, VDA 6.3.

Naszą strategię działania określa między innymi Polityka Jakości, którą w obowiązującej treści przedstawiamy poniżej.

Naszym najważniejszym kryterium jakości jest zadowolenie klientów.

Celem działania jest stały rozwój i umacnianie pozycji firmy na rynku. Pomyślność firmy można zapewnić drogą stałego zadowolenia Klientów. Istotnym składnikiem tego celu jest spełnienie wymagań Klientów, niezawodność i wysoka jakość świadczonych usług.

Wyznaczone cele realizujemy poprzez:

  • aktywne uczestnictwo kierownictwa firmy w realizację polityki jakości,
  • ciągły nadzór i doskonalenie funkcjonowania procesów,
  • cykliczne badanie satysfakcji i oczekiwań klientów,
  • optymalizację procesów zarządzania i przepływu informacji,
  • podnoszenie kompetencji pracowników oraz doskonalenie relacji pomiędzy nimi,
  • kształtowanie wrażliwości wśród pracowników na jakość wszystkimi środkami, jakimi dysponujemy,
  • budowanie poczucia odpowiedzialności wśród pracowników za jakość swej pracy,
  • zaangażowanie wszystkich pracowników w doskonalenie jakości świadczonych usług oraz usprawnianie Systemu Jakości.

Realizację Polityki Jakości zapewnia zgodność pracy z Systemem Zarządzania Jakością, który spełnia wymagania normy ISO 9001:2015 oraz zobowiązanie Zarządu do respektowania wszystkich ustaleń w tym zakresie.

Korzyści ze współpracy

Przedsiębiorstwa stale poszukują metod oraz rozwiązań, które optymalnie wpłyną na obniżenie kosztów oraz pozwolą skupić się na core biznesie. W celu zaspokojenia ich potrzeb stworzyliśmy zakres określonych usług outsourcingowych przeznaczonych do kompleksowego wspomagania różnych procesów w przedsiębiorstwie produkcyjnym.

 

Zastosowanie naszych rozwiązań niesie ze sobą szereg korzyści, do najważniejszych należy:

  • redukcja i kontrola kosztów,
  • zwiększenie elastyczności i efektywności realizacji projektu,
  • podniesienie bezpieczeństwa realizacji projektu,
  • poprawa jakości,
  • zwolnienia własnych zasobów do innych celów,
  • uzyskania zasobów, którymi przedsiębiorstwo nie dysponuje,
  • uporanie się z funkcją trudną do wykonywania lub niemożliwą do kontrolowania,
  • doskonalenie procesów.

 

Dla przykładu:

Redukcja i kontrola kosztów

  • przestojów,
  • absencji,
  • świadczeń urlopowych,
  • rekrutacji,
  • wstępnych i okresowych badań lekarskich,
  • szkoleń BHP i P.POŻ,
  • odzieży oraz środków ochrony indywidualnej,
  • szkoleń stanowiskowych,
  • organizacji i koordynacji pracy,
  • okresów wypowiedzeń,
  • obsługi kadrowo-płacowej,
  • niskiej jakości i wydajności pracy.

Dodatkowo w przypadku współpracy dającej możliwość kooperowania z dostawcami klienta stosujemy systemy rabatowe, które bardzo korzystnie wpływają na obniżenie podstawowej ustalonej z klientem stawki roboczogodzinowej bądź akordowej.

Wszystkie realizowane przez nas zadania podlegają szczegółowemu raportowaniu. Nasze raporty zawierają między innymi:

  • czas pracy,
  • rzeczywistą wydajność pracy,
  • koszt całkowity usługi,
  • analizę PPM i Pareto,
  • wyniki procesu – zrealizowanej operacji,
  • spostrzeżenia, sugestie, itp

Raportujemy w cyklu dziennym, tygodniowym, miesięcznym, indywidualnie na życzenie klienta. Nasze raporty to nie tylko narzędzie do skutecznej kontroli kosztów, to również szereg gotowych danych ułatwiających identyfikowanie problemów i zagrożeń. Danych wejściowych do wprowadzania działań korygujących i zapobiegawczych.

Zwiększenie elastyczności i efektywności realizacji procesu

W przypadku większości usług gwarantujemy 60 minutowy czas reakcji na zapotrzebowanie klienta, w każdym przypadku pełną 24 h dyspozycyjność 7 dni w tygodniu. Elastycznie do zapotrzebowania zapewniamy personel, którym klient nie dysponuje. Jest to personel o predyspozycjach i zdolnościach wymaganych do realizacji określonych zadań. Koordynowany przez wykwalifikowaną kadrę menedżerów. Nasze podejście do wykonywanych zadań ukierunkowane jest na realizację zdefiniowanego przez klienta celu. To powoduje, że w pełni odpowiadamy z efekt końcowy, a odpowiedzialność za niepowodzenia spada wyłącznie na nas. Dlatego tak istotne jest stałe podnoszenie efektywności i skuteczności świadczonych usług poprzez ciągłe doskonalenie procesów, ponieważ jest to nie tylko w interesie naszych klientów ale szczególnie w naszym.

Klienci

Jesteśmy dumni z tego dla kogo pracujemy.

Poniżej przedstawiamy poglądowo niektórych
z licznej grupy naszych Klientów.

Powyższe logotypy nie stanowią własności CRI Poland sp. z o.o. i służą wyłącznie do celów informacyjnych.

Rekomendacje

Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem, dlatego regularnie badamy poziom satysfakcji ze współpracy. Dzięki zdobytej wiedzy możemy jeszcze lepiej rozumieć wymagania i potrzeby naszych klientów oraz stale podnosić jakość świadczonych przez nas usług.

Przedstawiamy część z licznych rekomendacji, które posiadamy. Oryginały rekomendacji udostępnimy do wglądu na życzenie osób zainteresowanych.

Udzielam referencji spółce CRI realizującej dla Działu Logistyki w zakładzie Brose-Sitech sp. z o.o. w Polkowicach w okresie od 09.2021 r. do 07.2024 r. usług polegających na transporcie wewnątrzzakładowym wyrób gotowych, struktur siedzeń samochodowych oraz komponentów między centrum logistycznym, a halami produkcyjnymi. Usługa była realizowana z użyciem powierzonych środków transportowych przede wszystkim holowniczych wózków jezdniowych oraz platform transportowych.

Niniejszym listem potwierdzam solidność i terminowość realizowanej usługi oraz polecam CRI jako profesjonalnego i odpowiedzialnego dostawcę usług ww. zakresie. 

Firma CRI wykonywała dla Autoliv zlecenia sortowania wadliwych detali dostarczonych przez dostawcę, przez co w sprawny sposób usunęła problem jakościowy na naszej linii produkcyjnej. Ogólna ocena wykonywanych zleceń to „bardzo dobry”, co dowodzi profesjonalne przygotowanie firmy CRI do wykonywania usług kontroli jakości. CRI działa zgodnie z normą ISO 9001 co przedstawia ją jako godnego polecenia partnera w rozwiązywaniu problemów jakościowych.

Wyrażam uznanie dla firmy CRI z siedzibą w Grójcu, która wykazała się profesjonalizmem podczas realizacji prac w zakresie kontroli i naprawy podzespołów dostarczanych do naszego zakładu. Pracownicy firmy CRI wykazali się należytą starannością oraz dużymi kompetencjami w rozwiązywaniu problemów jakościowych. Biorąc pod uwagę powyższe polecam firmę CRI jako sprawdzonego i godnego zaufania partnera.

Firma CRI realizowała dla naszego zakładu w Pruszkowie usługi w zakresie kontroli jakości i naprawy komponentów oraz wyrobu finalnego. Efekty przy spełniały nasze wymagania. Rzetelność i profesjonalne podejście do realizowanych obowiązków to tylko niektóre z zalet pracowników CRI. Podczas odbioru dotychczasowych prac nie stwierdzono niezgodności. Dotychczasowa współpraca daje nam podstawy do twierdzenia, że firma CRI doskonale poradzi sobie z zagadnieniami w podobnym zakresie.

Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić usługi firmy CRI. Współpraca z firmą CRI okazała się niezwykle pomocna oraz w pełni satysfakcjonująca. Prace prowadzone były bardzo sprawnie z zachowaniem należytej dokładności wykonania. Bardzo dobry kontakt pozwalał na uwzględnienie wszystkich naszych dodatkowych wymagań. Firma CRI jest godna zaufania, którą zdecydowanie polecam, jako profesjonalnego dostawcę usług.

Company CRI is making 100% quality control and final products in prototype, pre serial and serial phase of production in BMW, Mercedes, Suzuki, and Fiat projects for Hutchinson since 2014.

During the cooperation, CRI company is showing high and stable level of provided services and flexibility and timely executed orders. CRI company reacts on time in case of need also in other areas like quality control of components in department of quality control of delivery.

To recognition deserves really high involvement in cooperation, ability to adapt quickly to the place and conditions of work and timely delivered reports of control that contains detailed graphic analysis.

I recommend CRI company as a trustworthy and reliable service provider.

Firma CRI od lutego 2016 roku świadczy dla naszej firmy usługę w zakresie kontroli jakości oraz napraw i selekcji komponentów.

Firma CRI z powierzonych zadań wywiązuje się terminowo i rzeczowo, wykazując profesjonalizm w swoim działaniu. Współpraca układa się w atmosferze wzajemnego zrozumienia i szybkiego rozwiązywania pojawiających się problemów.

W naszej ocenie firma CRI jest firmą godną polecenia, mając na uwadze szczególnie fachowość i kompetencje w zakresie świadczonych usług.

Firma CRI od 2015 roku do dnia dzisiejszego realizuje na rzecz naszego zakładu usługi outsourcingowe w skład których wchodzą m.in.:

  • kontrola wejściowa komponentów oraz wyjściowa wyrobów finalnych w zakresie wizualnym i funkcjonalnym na zasadzie próbkowania, wg. wytycznych jakościowych TCL,
  • naprawy wyrobów finalnych obejmujące szereg operacji w celu przywrócenia oczekiwanych cech, parametrów produktu np. aktualizacja oprogramowania w płytach głównych, wymiana wadliwych elementów czy wyposażenia,
  • operacje precyzyjne wlutowywanie komponentów w płyty główne,
  • kompletowanie akcesoriów,
  • czynności wchodzące w skład magazynowania tj. komisjonowanie, przygotowanie oczekiwanej konfiguracji zamówienia pod kątem ilości i typu produktów pod wysyłkę.

Niniejszym listem potwierdzam solidność i terminowość realizowanych przez firmę CRI usług. Ponadto firma wykazuje się dużą elastycznością w działaniu, zaangażowaniem oraz odpowiedzialnym podejściem do współpracy, co czyni ją godną polecenia.

CRI w okresie od 04.2023 r. do 05.2024 r. realizowała na rzecz zakładu Volkswagen Motor Polska Sp. z o. o. usługę polegającą na przygotowaniu pod wysyłki wałów korbowych realizowanych do zakładu AHM Gyor. W skład usługi wchodziło przepakowanie wałów korbowych danego typu do odpowiednich opakowań we wskazanym terminie i zgodnie z wytycznymi logistycznymi i jakościowymi zakładu VWMP.

Równolegle realizowaną usługą przez CRI było pakowanie oraz rozpakowywanie bloków silników na potrzeby bankingu VWMP działu logistyki z wykorzystaniem urządzeń transportu bliskiego żurawi stacjonarnych.

Niniejszymi referencjami potwierdzam terminowość realizowanych przez CRI usług. Na podkreślenie zasługuje elastyczność w działaniu, pełna dyspozycyjność oraz dobra komunikacja. Na tej podstawie rekomenduje CRI jako kompetentnego i godnego zaufania partnera.

Firma CRI od 2019 roku świadczy dla FM Logistic usługi logistyki wewnątrzzakładowej, na które składa się szereg operacji magazynowych z wykorzystaniem wózków niskiego unoszenia jak również wysokiego składu.

Standard realizacji usług spełnia nasze wymagania. Bardzo dobry kontakt pozwala na szybkie uwzględnienie naszych dodatkowych oczekiwań. Szczególnie istotny we współpracy z firmą CRI jest jej ogólnopolski obszar działania, co pozwala korzystać z usług CRI na kilku platformach logistycznych FM Logistic w Polsce m.in.: Olszowa, Jarosty, Odrzywołek, Mszczonów.

Firma CRI jest godna zaufania, którą zdecydowanie polecam jako profesjonalnego dostawcę usług.